sjukstuga

Erkan är sjuk och jag känner mig inte alls kry. Måste på skolan imorgon, jag bara MÅSTE. Fan vad jag hatar att ha praktik bara tre dagar och sen skola två. Det är riktigt kasst för man kan verkligen inte missa någon skoldag för då är det alltid prov eller lektioner innan prov. Sen var jag hemma förra torsdagen för att jag verkligen inte orkade och jag måste mest dit imorogn eftersom vi har matte och prov nästa veckan och sista lektionen är idrott och måste vara med där med tanke på att jag inte varit med på säkert 7/17 ggr pga mitt knä och sjukdomar. fan!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Ojdå, det var inte dåligt, det kommer bli en himla fest där då med andra ord ;d

2010-12-03 @ 18:07:06
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0