11 månader

Ja tjena! Nu är det morgon och josefin är inte på humör för skola och dylikt, meeen det måste ju göras.
Har haft en bra helg med middag, fotboll, träning, fest och mys med min bästa :)
Igår var det alla hjärtans dag och det blev mys hela kvällen men min sötis, fick middag och godis- tacktack älskling!

Dock så var jag inte alls sugen på godis igår men hör och häpna så är jag det idag! haha Godis på morgonen måste vara det bästa som finns =) Erik tyckte att jag skulle äta lite frukost så kanske sak styra upp det:P
Var även på fotbollsträning igår :)

Idag är det precis en månad kvar tills jag har varit tillsammasn med min prins i ett helt år. Känns helt sjukt. Dock så är det säkert ett år redan nu men man måste ju sätta ett datum någonstans :P haha
Han är iallafall bäst :>

Idag blir det skola, ta det lugnt och sedan träna innebandy :) Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0