herregud

God morgon! Vaknade för ca en halvtimme sedan, kan inte sova längre än halv 9 tydligen:P
Ser på disneydags just nu men tyvärr så levererar det inte lika bra som när man var liten. Är nå skitprogram nu faktiskt.
Halv 10 får jag väcka min prins, då blir det att göra sig klar, packa lite och sedan fara till luleå för att gå på stan, äta god mat, se hockey och bo på hotell - Mys! Känner att det behövs :)

Igår däremot blev en riktigt trevlig kväll!
Som jag sagt tidigare så har Ante fått en lägenhet i huset bredvid oss vilket är hur roligt som helst! Jag har varit in där förra veckan när han drog bort tapeter osv och igår for vi dit och DET VAR SÅ JÄVLA FINT! Snacka om att killen har lyckats, jag är mäkta imponerad! Otroligt fint blev det! Skulle verkligen inte tacka nej åt att ha sådär själv om man säger så!

Blev iallafall något glas rödvin (otroligt gott) och sedan bjöd Ante på en gt, även otroligt gott! Så lite lullig blev man faktikst men eftersom att jag sa att jag skulle köra till luleå idag så blev det lugnt :) Vilket det nog blev för alla.

Nåja, ni får ha det så bra:) Får se om vi går ut på all star i luleå ikväll med annika osv, skulle vara grymt ;D



Eftersom att vi såg på let's dance igår så tycker jag denna bild passar in. Jag och ante dansar runt i hemavan ;D



mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: nickie

oh, snygg design!

2010-02-27 @ 10:17:54
URL: http://nickienickie.blogg.se/
Postat av: ida rosengren

Jo, men det är så jobbigt när folk är anonyma! Jag blir galet sur,haha :)

2010-02-27 @ 17:49:19
URL: http://idaroosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0