magsjuka?

God morgon! Blev ett konstigt uppvaknande idag. Eller ja, mest för erik.
Det har gått så hemskt bra att för honom att kliva upp av bara hans väckarklocka så igår när jag ställde om min så den bara skulle ringa för mig (hatar att min klocka ringer när erik ska upp för då blir jag pigg och kan aldrig somna om). Iallafall så kan ju alla räkna ut vad som hände, jag hörde inte eriks klocka som han hade stängt av och somnat om, sedan ringer min klocka 10 över 7 och min första tanke är -vad fan ligger erik i sängen för?
Säger åt honom och han bokstavligen hoppar upp och springer omkring och kastar grejer och klär på sig och är ute ur lägenheten inom 3min :P

Direkt när erik går är det min tur att hoppa upp ur sängen, kvällsmaten fick inte stanna kvar i magen längre helt enkelt.  Så nu har jag nyss pratat med mamma och hon säger att det är bättre att jag är hemma om det nu är magsjuka istället för att smitta hela onyxen och min handledare eva sa samma sak. Sååå, nu ligger jag här i sängen och vågar mig inte på att äta något, känner mig frustrerad. Visst att jag är hemma från skolan, men från praktiken? ååååh!
Det sjuka är att jag kunde träna igår utan att kräkas? Nåja. min kropp är konstig, ska leva på vatten idag och hoppas att de stannar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh inte roligt med magsjuka !! Krya på dig.

Jaha spännande, just ja du går väl omvårdnads? :)

hur läng praktik har du?

2010-02-11 @ 10:24:52
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaha men så bra då , skönt :) okejokej roligt !

2010-02-11 @ 16:43:01
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0