morning

Nu sitter jag här och äter mina två hårdmackor med avokado på, dricker juice och te till, mm mmm mmmm :>
Idag är en sån dag då jag skulle göra mer om jag var hemma och plugga än på skolan, måste även tvätta i sinne! Både min och eriks tvättkorg är proppfull. blä!

Vet inte riktigt vars jag ska börja med alla mina skolarbeten, är inte bara ett som ska in innan lovet alltså och som vanlgit så har jag inte ens börjat :) great! Idag ska jag även ringa onyxen och prata om praktiken som börjar nästa vecka.. 3dagar i veckan i 7veckor kommer vi ha praktik. wää, on,to,fr och vi slutar 11 to och fr, kul :P

nååååååja! Idag blir det en slapp dag gällande kläder och hår- skönt! Ikväll träningar osv, känner mig duktig, börjar bli träning för hela slanten då man börjar träna innebandy och liknande igen. love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0