morning

Som det hockeyfan jag är så ligger jag nu i soffan och kollar hockeyn, periodpaus och sverige leder med 1-0, HÄRLIGT!

Helgen har varit lugn och bra.
I fredags blev det praktik till 1, fredagsfika med mina brudar för att sedan äta middag med ekke och ha en filmkväll/ os-kväll med mina fina vänner hos Elina =)

Lördag sov jag till halv 12, det var inte igår om man säger så! Vaknade dock 9 och halvsov mest till halv 12 men ändå ;> Lördagen resulterade i att göra absolut ingenting på dagen, såg lilla sjöjungfrun och städade här hemma så det blänkte!

På kvällen kom malle, pata och annika hit :) Är så jävla glad att jag har träffat annika två helger i rad och 3 dagar av 4 möjliga. Finns det någon jag har roligt med och som jag verkligen älskar så är det denna tjej! Puss på min ankan :)

Söndag blev det mys med erik hela morgonen för att där kring halv 2 träna fotboll och det är lika roligt ännu =) Om några helger har vi kickoff i boden för att spela två träningsmatcher och självklart ska det vara samma helg som  mina bästa vän malin fyller år, typiskt! Jag ska iallafall gå all in ändå och jag har talat om det för mina tränare så det känns bra :) Såg även världens mest psyk-film, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men såg den hos Malle och kom hem vid 12 och kan lova att jag har legat med ett öga öppet hela natten för jag har  varit så fruktansvärt rädd! :P haha

Idag blir det full rulle hela dagen vilket det kommer bli tills på torsdag då jag får lov! Idag blir det att se hcokeyn klart ,plugga samhälls som jag har prov i imorogn och självklart så har jag inte ens öppnat boken och farar att jag bara kommer klara g vilket INTE är bra!
Sedan har jag (dum som jag är) lovat att gymma med Elina (styrkelyftare) omg... Sen när jag kommer hem blir det middag och plugg och sedan simma med ankan och Linnea för att avsluta med ett innebandypass. Gissa vem som kommer vara död ikväll ? Nåja, thats life så att säga!
Måste plugga röven av mig resten av veckan också men sedan är det äntligen lov!

Ledsen för att det blev mycket att läsa men ha det så bra iallafall :)



Annika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0