onsdaag

Ja, nu är det onsdag och som dagarna går snabbt!
Har hunnit med ett spinningpass och gym idag, hur kul som helst! Blev visst inge core, trodde det skulle vara men tydligen inte?

Ikväll ska jag och träna fotboll, är nervös och taggad till tusen! Får hoppas att man har kvar lite talang och bollkänsla bara ;> hehe
Ska även försöka ta mig tid att vara med mina vänner, håller på att deppa ihop utan dom. Är så svårt att finna tid på veckorna då vi alla träna och har mycket i skolan. nåja, kommer ju en helg också :)

Erik gjorde för övrigt min dag imorse. jag slog av mitt alarm för att ställa den på tiden jag skulle upp så 06.10 kollar jag på klockan och säger

- erik vet du att klockan är 10 över?

och då säger erik

-vet du att du är snygg?

haha min karl är allt bra rolig :)
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan fara på skolan och ha en svenska lektion och sen sluta :) hejdå!


malin larsson!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0