onsdag

God morgon! Sitter just nu och kollar på hockey, ryssland-lettland och ryssland leder med 3-0 :)
Erik for för en stund sen till jobbet och jag hade tänkt fara och simma men jag började faktikst tänka om. Jag, simma? jag hatar ju att simma? Och tycker det är långtråkigt, inte ger något och har inget tålamod :P Förstår inte varför jag vill prova på allting nytt nu för tiden.
Får helt enkelt bli så att jag far på korpen där jag hör hemma sen ikväll har jag fotbollsträning!! :)

Blev en mycket trevlig dag igår med mina vänner och eriks familj :)
Idag blir det praktik ochvi ska på bio, sedan lunch och sen på eftermiddagen får vi se vad som händer men något gör man ju :) Sen ikväll är det som sagt fotbollsträning, jag borde även ta tag i mina skolarbeten också. Jag har fasen en bokrecension, en stor inlämning i pedagigisk ledarskap, analys till pedagogisk ledarskap och prov. Provet är på tisdag och där känner jag mig rätt körd faktikst :P Nåja, vi ser väl hur det slutar :P
Blir även att springa ut med massa cv'n idag, känns sådär men det måste göras!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Jaa, visst är han. Jag blir lika förbannad varje gång jag ser det för det är alltid nå missförstånd som gör att dom inte får varandra! Kan inte allt bara bli rätt för en gångs skull :P

2010-02-17 @ 10:29:50
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jaa, synd att hon inte dog i badkaret ;)

2010-02-17 @ 13:11:32
URL: http://emeliermebring.blogg.se/
Postat av: Emeli

haha, lite kanske, men hon hade väl kunnat bli sjukskriven nån vecka ;P Joo, de blir nog att söka om de inte dyker upp något annat :)

2010-02-17 @ 18:10:14
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0