sånt är livet

Dagen började mycket bra, jag vaknade i tid till skolan och var riktigt aktiv på lektionerna sen när mna slutar får man ett samtal som verkligen kan förstöra för en. Åh, blir så hemskt besviken.

Nåja, har med andra ord gjort ingenting idag- var bäst så.
har sovit,sett tv, sovit, ätit lite mat och för första gången på en kväll sett tv själv utan att tycka det är jobbigt och tråkigt.
Med andra ord så kan jag inte sova nu då, eftersom jag är för pigg och förmodligen ändå skulle tänka sönder min skalle:P

Imorgon är det iallafall fredag, skönt! Blir en lugn helg vilket jag ser fram emot =) Imorgon blir det kanske grillning eller något annat trevligt, lördag ska jag mysa med erik, vi spåna nyss om vi kanske ska fara iväg till hans stuga- behövligt, tro mig!
Sen får vi väl se :>
Ni får ha det så bra iallafall :) Heida



erik skarin och linnea sundström, tack

Kommentarer
Postat av: Ls

Varsågod gumman! :) är glad och finnas till stöd, du kan alltid prata med mig om allt <3 puss

2010-02-06 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0