scones

Hejhej!
Har varit vaken sedan halv 9, kan inte sova så mycket längre än så :P Har städat hela min garderob, duktig nå jävulskt! Dock mindre kul att göra det då man har ont i knät och i axeln. Har haft nå konstigt i axeln sedan förra fredagen så jag knappt kan sova eller lyfa armen, fattar inte varför det inte försvinner eller vad det är. Nåja.

Annika kom hit också, vi gjorde scones och det var riktigt  gott! Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig klar för en fredagsfika på stan med brudarna :)
Sen måste verkligen jag och Erik städa i lägenheten för jag ids inte göra det just nu, är verkligen otaggad :P
Vi ska även på bloms och köpa en hatthylla och ett skoställ, vilket behövs!

Får se vad som händer ikväll, de flesta av mina kompisar är borta men brukar ändå lösa sig : >
Imorgon ska iallfall jag och Ekkee till luleå och se hockeyn och bo på hotell, mysigt! :) Han fick bland annat det av mig i julklapp :)

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, ha det så bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0