time of my life

hallåå! Måndag och jag sitter nu hemma (har hål) har faktikst varit på skolan :P
Dock så är jag sjuk snart, kan sätta pengar på det. Halsmandlarna är svullna och huvudet dunkar, nåja. var ju ändå ett tag sen jag hade feber och var förkyld så ? haha

Iallafalll :> Har haft en bra helg. I fredags blev det lite fest, impuls nanting, och trevligt hade jag med en massa brudar :) Lördag var det en heldag med min bästa Malle :) Vi var ute och promenerade i det fina vädret och gick på stan och åt lunch :)
Blev att se då Ante hade match också, dom var dock inge bra alls så var inte så kul å se. Kvällen tillbringade jag med erik, fragge och plupp en stund för att senare dra vidare till Malle där mina bryds var och elias, lika trevligt varje gång :>

Igår vaknade jag 9 och låg kvar i sängen till 10 då jag väckte erik. Det var kanonväder så vi for till öjebyn och drog ut på en skotertur med massa folk, grillning och skratt blev det:) Åh vad jag älskar solen och bra väder!
Blev sedan middag hos Ulla-stina å stigge och piroger blev det, gött!!
Blev en lång pn för mig och ekke för att sedan avsluta kvällen men lite tv, mys och kvällsprat med min prins :)

Idag blir det att plugga järnet, är innebndyträning ikväll också men måste först vara klar med mina inlämningar innan jag kan röra mig mot den, sedan vill jag verkligen inte bli sjuk heller.
Nåja, ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0