trött

Japp, idag är jag trött som fan och har nackspärr typ. KUL =)))))))

Träningen igår var iallafall rolig =) Blev att vara vaken till typ 12 och prata med min kära erik men idag tar jag en smäll för det ( jag är inte människa om jag inte sover i typ 8h) Så idag ska jag fasen försöka lägga mig i tid!

NU blir det snart att gå till praktiken, eller jag vet inte om jag ska gå och hämta bilen och sen köra till praktiken för om den ska stå utan motorvärmare i typ 7timmar så lär den def inte starta sen xD haha
Nåja, får se hur jag gör.
Går iallafall riktigt bra, egentligen sak man ju följa sin handledare osv men redan nu andra veckan så har jag fått egna uppgifter och ska själv assistera åt två stycken på onyxen, är jättekul då man får göra själv och ta eget ansvar :) Yey!
Måste även på kommun idag och prata med några chefer som Eva skicka mig till =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0