utan sömn

Ja usch, inatt har jag knappt sovit. Min mage har inte alls varit med mig! Får hoppas att det snart går över annars stannar jag hemma över pedagogiskan och sover, vi har ändå bara inlämningsarbete:P

I lördags såg vi hockey hos sanna och kjell med många lulefans och ett skelleftefan som vi faktikst skulle fira (han hade fyllt år) så man klagade väl inte lika mycket som man borde när lule fick spö med 4-0.. Erik var nog nöjd... :P haha Vi hoppa iallafall på honom och hade ögonbindel samt stoppade honom i bilen och körde omkring för att sedan landa på lasergame och tillbringa kvällen där med spel och jacuzzi samt bastu =) Riktigt trevligt tills jag började må illa :P Haha. Blev iallafall ett helt okej slut på kvällen. Jag fick i mig mat vilket jag borde ha fått flera timmar innna och faktikst ingen utgång menmen

Igår däremot var en riktigt bra dag :) Vaknade halv 12 och väckte min erik. Vi tog det lugnt och såg tv osv för att sedan ta en pn till halv 4. Blev middag hos hans föräldrar, alltid lika gott och man äter sådant som vi två aldrig skulle ställa oss och laga :P Sen blev det chips och dipp samt att jag fick min efterlängtade massage och en lång pratstund med välrdens bästa erik =) pusssssss på honom!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund och hoppas att magen slutar ha så ont.hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att vi borde styra nå sånt igen :) Riktigt roligt hade då jag. haha trots att de vart för mycket alkohol ;)

2010-02-10 @ 13:14:29
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0