yey

Äntligen är snart tisdagen över (inge mer skola på över en vecka) Imorgon och torsdag är det praktik sen har jag ett efterlängtat sportlov, SKÖNT! Jag ska vara vaken halva nätterna och vara med mina kompisar, så otroligt kul!

Idag har jag haft prov i samhälls, gick väl si sådär, men vi har fått hem mvg frågorna som vi ska göra som ett hemprov för dom skulle ta sådan lång tid så om man spikar dom så kan det nog gå vägen :) (vi var bara 4st som gjorde provet) haha!

Har hål till 14.15 då ska jag tillbaka på skolan och ha pedagogisk ledarskap för sista gången någonsin, SÅ FÖRBANNAT SKÖNT! Är inget fan alls av våran lärare, hade jag haft någon annan så hade det garanterat varit roligare å jag hade med all säkerhet fått bättre betyg än vadjag kommer få. Nåja!

Sen idag får vi se vad jag hittar på, ska nog försöka få med Ls på simning idag och sedan vara med henne, skulle inte alls sitta fel :) Nu däremot ska jag skriva klart min analys och hoppas att den blir bra. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0