blä

inte ens på min födelsedag kan min kropp vara i form. Efter att jag spinnat och gymmat lite så kände jag mig sjukt konstig, Poff sa det bara i omklädningsrummet och jag svimmar och har efter det flera tanter omkring mig.
Nåja, det gick bra och jag mår bra. Var nog bara vätskebrist sen är jag förkyld också så det bidrog ltiegrann.
Har nu druckit mycket och även ätit tårta så kroppen börjar sakta men säkert piggna till.

Nä, ska fortsätta se tv och vänta tills min prins kommer. Sen kommer mamma hit <3

Kommentarer
Postat av: M

lågt blodsocker? har du kollat upp det?

2010-01-13 @ 16:33:04
Postat av: jossan

nej jag ska kolla imorgon, har massor med stick i hjärtat hela tiden nu också. Har det säkert en gång om dagen så ska ringa vårdcentralen imorgon

2010-01-13 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0