boooored

Jo, nu är jag faktikst rätt uttråkad. Sa igår att jag skulle stiga upp "i tid" så jag inte sov bort hela dagen, vad händer? Jo jag vaknar 07.15 och tänker att det inte är sant, måste måste somna om och när jag nääästan gör det så ringer det på eriks telefon och någon från jobbet undrar om han tagit ledigt sen var det kört. Ingen idé att ens försöka somna om:P SÅåå, nu har jag sett paradise hotel och funderar på vad jag ska göra, vill ut och springa men med -28 så är nog inte lungorna kvar och med tanke på min hals tillstånd just nu så är det döden.
Tror jag håller på att få halsfluss igen, känns så. jaja big surprise? nä :>

Iallafall igår var jag hos Ls med henne, malle och sofie. Vi såg film och åt ost å kex, gött! Sen kom erik å hämta oss och jag och erik såg en dålig film hemma innan vi intog sängläge :)

Vet inte riktigt vad som händer idag men tror jag ska på stan med erik, han tvingar mig att köpa en väska, eller han säger att han sak köpa en åt mig för han är så less att jag slarvar bort saker (jag hatar att ha väska, jag har väskor men ingen jag använder)

Nåja, får se vad jag hittar på nu. Blir nog att slå på wallander- skytten eftersom erik såg den igår och jag hemskt gärna vill se den :)



En bild från hemavan på th,malle och mig :>

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du hade en riktigt snygg klänning på nyår Jossan :)

2010-01-07 @ 22:08:26
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0