FREDAG!

Åh vad jag älskar denna dag! Dock jobbigt att man ska behöva ta sig till skolan i denna jävla kyla.
Iallafall, håller på att äta lite idag blev det en hårdmacka med avokado <3 och en med ost och skinka som jag håller på med, går tungt :P (kan it äta på morgonen)

Igår var jag ju som sagt hos frissan och jag är riktigt nöjd med resultatet =) Lite kort är håret men det är väl smällar man får ta förmodar jag:P Är iallafall mer ljushårig nu=) yeey, on my way to blonde ;>

Idag blir det iallafall att fara på skolan sen bodypump och fika med mina brudar :) Ikväll ska jag se domarcupen eftersom malleballe spelar :>
Det är så himla mörkt och kallt ute att jag bara vill lägga mig i sängen igen med det stora täcket och sova! Nåja, what to do?

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0