fredag!

Jaa, nu är det fredag mina vänner :)
Min kväll igår blev itne så hemsk tillslut ska ni veta :> Var med Elias en stund och såg hockeyn, så hemskt skönt att luleå vann!!!!

När han hade skjutsat hem mig var jag helt slut, orkade knappt lyfta en muskel kändes det som. Är helt wierd och nu då jag vet vad det är jag har, inflammation i revbenen så gör det helt plötsligt ont hela tiden typ? haha kröjmarn här!
Nåja, får se om jag trillar iväg på skolan, blir det att jag måste gå så orkar jag faktikst inte, inte ens värt det för att bara där i typ en lektion som man ändå inte gör något på om man ändå mår dåligt.
Eller i och för sig så ska jag till vårdcentralen igen klockan 9 så då spelar det verkligen ingen roll om jag far eller inte :P

Idag är det dock full rulle så får väl se hur jag känner mig ikväll när jag ska sova :P Blir att fara och gratta Leo (eriks systers barn) idag efter att vi ätit någon form av middag och sen ikväll kommer mina tjejer + elias och nicke hit och fikar å firar mig =) Ska bli spännande typ 13-15 stycken i min och eriks lilla lya ;>

Nä, nu ska jag ta mig en dusch eller något ni får ha det så bra :)



Idag kommer ankröv hem från thailand!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0