its friday!

Ja, skönt nanting!! Dock så är jag inte i form alls. Har knappt sovit, erik skarin har inte varit snäll inatt. Först och främst så smällde han till mig i sömnen på mina revben (där jag redan har nog ont) jag fick då så ont att jag var tvungen att kliva upp och ta en av mina supertabletter, detta hände kring 3. Jag somnar om kring 4 och vaknar halv 5 av att karln puttar ut mig ur sängen?! alltså snacka om att det aldrgi är nog :P Och sen det värsta av allt, ATT VAKNA 20-30 MIN FÖRE ALARMET SKA RINGA VILKET JAG GÖR VARENDA JÄVLA DAG!. Så självklart vaknade jag halv 6 och klockan ringer 6. Det är enda nackdelen med att sova med erik då han jobbar, jag börjar 8 och hade kunnat sova till 7 men då han börjar 7 så ringer klockan 6 och jag kan aldrig somna om då :P

Dock så är smärtan inte att leka med just nu så tveksamt jag pallar gå till skolan och tro att jag överlever där och sedan gå tillbaka. Hatar att det är -20 och man inte kan ha motorvärmare på skolan. Jaja, får väl se hur jag gör. Ska då ta en till tablett nu. Får väl hoppas att jag inte överdoserar .
Något som gör mig på lite bättre humör är att det är fredag och vi ska och äta tacos hos mamma idag : >

och att jag är riktigt nära på att övertala erik om en kissemisse, YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0