kängor

Well helloo!
Igår blev det inte mycket gjort, kom mig inte iväg till skolan min inflammation i revbenen spökade som fan. Var så konstigt att det bara blev värre och värre när doktorn sa att det skulle bli bättre med tiden. Iallafall så ringde jag rådgivningen och medan hon kollade i min journal så sa hon att doktorn hade skrivit ut ett recept till mig på antiinflammatoriska eller något medicin vilket han inte hade gjort så en ny läkare skrev ut ett recept som mamma min hämtade igår =)
Just nu är det sådär, ligger i soffan och har tagit en tablett så det går över rätt snabbt då men direkt jag är och går eller rör mig lite för mycket så får jag väldigt ont så blir att vara hemma idag också. Ska göra bort så mycket skolarbete som möjligt faktikst.

Haha nyss var jag väldigt nära på att beställa en börs för 400kr, känns vääääldigt onödigt faktikst :P Tur jag har lite vett ibland :>
Är sugen på att köpa mig någon typ av kängor men vet inte riktigt... Ska prata med min stylist erik också som är rätt bra på att se vad jag passar i och inte ;D Dock så kan han ha lite knäpp syn ibland t.ex. att jag inte ska ha herrskjortor (hans) i oversize, leggings, smycken och converse (det är tydligen emo) Jag däremot tycker det är ruskigt snyggt!





Dedär är lite vad jag hade tänkt mig, tycker det är så jäkla snyggt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0