morniing

Fy vad jag är trött alltså! Förstår inte hur det går till, har ju ändå sovit i över 6timmar, säkert 7! Nåja..
Har nyss haft tvättat ansiktet och ska snart sminka mig, känner mig så mycket piggare med smink sen slutar jag 16.20 och eriks syster sara hennes man och två barn kommer hit 5 så det är liite stressigt och jag ser hemskt gärna ut som folk då:P hehe

Iallafall, ska på skolan snart sen då jag har hål ska jag in till stan och fixa till klockan som jag har fått av erik och hans föräldrar i födelsedagspresent, HUR FIN SOM HELST! Precis en som jag ville ha och ja, den är perfekt :) Haha jga fyller ju inte år förrän på onsdag men då får ju ulla-stina och stig se hur den ser ut idag ;>
Den är iallafall riktigt fin :)))) Måste även och handla lite fika :P

NU däremot ska jag sminka mig sen ska jag fara vidare mot skolan, ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0