nu räck he

Ligger just nu i soffan med vårat sköna stora duntäcke och kollar nyheter. Blir nog tyvärr ingen skola idag (känner inte alls för att ligga hemma och göra ingenting) Jag ska ringa vårdcentralen och känner mig helt konstig i kroppen sen igår. Får ju nå stick i hjärtat/lungor hela tiden plus då att jag svimmade igår så eriks mamma skulle tydligen slå mig om jag inte ringde vårdcentralen idag.  ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA LESS!

Nåja till annat!
Igår kom först farmor, rolf och jeffery hit och fikade samt pratade osv, ytterst trevligt! Sen kom mamma,ronny,jonte, farfar och gun-lis vilket också var ytterst trevligt :) Har väldigt härlig familj. Man kan inte annat än skratta åt farfar alltså :)

När dom hade farit så hade varken jag eller erik ätit normalt på två dagar typ, så vi for faktikst på max. gi-kycklingmål <3 sååå gott!
Sen såg vi bara lite tv och försökte ta en tidig kväll =)

blä mår inge bra nu, ska fortsätta se tv å vänta på att klockan blir 8a. Hejdå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0