ööh

Nu har äntligen ilskan gått över för mig:P
Min mamma kan verkligen vara omöjlig ibland alltså....
Har redan börjat men vägrar gå till skolan i detta väder (det är där min mamma kommer in i bilden, av någon anledning så tog hon min bil)

Iallafall, soffe ska hämta mig men alla vet att soffe är segast i världen så får välse när det blir :P Har hål när denhär lektionen har slutat till 13.30 och vi jobbar bara på ett arbete som vi ska ha redovisning för på fredag så iofs så kan jag ju göra det hemma. Nåja!

Igår var jag och gymma sen kom Linnea och Ida hit och åt middag med mig, var så jävla gott! Sen for jag och träna innebandy med grabbarna och sanna :> roligt igår igen!
Idag är det tänkt att jag ska på spinning halv 12 men får se hur jag gör, vägrar som sagt gå i detta väder:P Är innebandy ikväll igen också, så rör mig iallafall^^
Nååja, ska gå och göra något nu. Ha en bra dag :)



P.S. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0