över

Ja, nu är helgen över och jag kan inte säga att jag är taggad på måndag. Måndagar är värsta dagen på hela veckan!
Jag har iallafall haft en bra helg =)

I fredags for jag och erik på kalas hos Leo och sedan kom mina kompisar till oss för att fira min födelsedag =) Blev fika, skratt och en te på nodo :) Blev en tidig kväll eftersom både jag och erik var väldgit trötta.

Lördag vaknade jag 9 och väckte erik kvart i tio sen begav vi oss till öjebnyn där det blev en skotertur. Vi for och hälsade på Ante, anna och leo en sväng innan vi for tillbaka till öjebyn. Vi stannade där hela dagen tills vi skulle äta middag halv 5- foundue SÅ JÄVLA GOTT!! Åh vad synd att man inte äter det oftare :P Men det är så sjukt gott :)

Blev en liten fest på det också, jacuzzi, ost och kex samt vin och gott sällskap hos elina =) Himla trevligt!
Igår gjorde vi absolut ingenting! Vaknade halv 12, låg i sängen till typ halv 1 gick upp åt lite, låg i soffan åt middag låg i soffan, sen for jag faktiskt och såg på innebandy från 5- 7ungefär sen låg vi i soffan och självkalrt somnade jag kring 9 erik väckte mig 10 vi la oss i sängen och slockande, skönt! : >

Idag får jag se om jag ska träna, tror inte min inflammation är borta ännu, har ont än och sådär menmen får se= )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0