skönt

att jag har varit nykter i helgen, jag säger då det!
Vaknade för ett tag sen och nu sitter jag i soffan och ser på pettson och findus och vill bara mysa med ekke men ska nog låta han få sova då jag är speedad :P

I fredags hade jag det mycket trevligt här hemma med mina kompisar :) Malle, Nina, Elina, Pata och Tomme var här och vi spelade uno samt pratmakarna och när man spelar med dessa människor går det inte annat än ha roligt =)

Lördag vaknade jag kring halv 10 och såg lite tv, fick ett sms klockan 12 av min chef som frågade om jag kunde jobba direkt och inte var jag sen, sa till han i onsdags att jag hade flyttat hem osv så jag kunde jobba om de var lite folk och voila, första lördagen- skönt! Var hur kul som helst, man blir så glad av att vara där, gammelfolket som känner igen en och är så glad att man är tillbaka, den trevliga personalen =) Jobbar på kvartersbageriet för övrigt :P
Efter jobbet gick jag hem och var med min ekke, blev n lugn kväll :) Vi for till koffa och kollade på "Sommaren med Göran" som jag tycker är en rolig film ;D Lämnade igen Koffas filmer som vi lånat sen for vi hem och såg lite tv ovh la oss i sängen =)
Så jag säger då det, skönt att vakna i bra form =)

Idag ska vi och fika hos Eva (eriks syster) Henke (hennes sambo) har fyllt år och snart fyller eva år. Sen ska jag även på innebandy och efter det ska jag och sanna å träna med pojkarna (innebandy) yey! :) Eller får väl se hur det går för mig, mina revben är ju inte ritkigt återställda ännu men hoppashoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0