skönt

Hejhej=)
Vaknade kring halv 11 av att Erik ringde och väckte mig, han skulle hem och äta lunch =) Så han har alldeles nyss farit och det är så trist att it han också kan få vara ledig. Då hade vi sett hcokeyn inatt och förmodligen sovit just nu. Dock så gör det väl inte så mycket att vi missade hockeyn eftersom dom ändå förlora och vad jag kan se på facebook och aftonbladet var visst rundblad sämst:P hehe

Nåja! Idag vet jag int alls vad som händer, känner för att göra ingenting typ :>
Ska och gymma om ett tag iallafall. tänkte lägga mig och läsa eller något först. Ikväll ska jag träna innebandy med killarna och sedan försöka dra ihop brudarna å se en film eller nå :)
Igår var det mat hos Ulla-stina å stigge, gott som alltid och sedan bara lugnt och skönt med min erik =)
Vi tog för övrigt i hand igår att vi ska vara nyktra ett tag :)

Nää, nu ska jag lägga mig i våran sköna säng och läsa:> hejdå!


Jag tycker om er så himla mycket =)


min bästa erik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0