slut

blääääää. den här delen av att fara hängig försvinner inte för mig. Igår var skallen som bly ända tills klockan 10 då vi gick och la oss. Nu är min hals bark och jag vill bara sova fastän jag sovit sen 10. BLÄ!

Nåja, just nu sitter jag och ser Morgan Pålsson, kung! Har även ätit havregrynsgröt. En halv portion är klockrent, man blir så grymt mätt sen håller det sig hur länge som helst :)
Idag är det pain in the ass dag på skolan, kan lova att jag inte är taggad! 3 jobbiga lektioner innan lunch plus mentorstid och seeeeen lunch och världens tråkigaste pedagogiska ledarskap efter lunch, kul dag, längtar...

Får se vad som händer sen, vill verkligen träna men vet om att jag inte kan göra det ännu så det får väl bli en promenad. då jag får börja träna igen så smäller det 4ggr innebandy 3ggr spinning 2-3 ggr gym, NU JÄVLAR ska jossan tillbaka.

Nåja, min erik är iallafall bäst i världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0