svart

God dag!
Har varit vaken sen halv 4 och börjar känna hur trött jag är nu tyvärr. Nåja, thats life:P
Denna helg har varit som kom och hjälp mig eller skjut mig. Tappade allt förstånd på en och samma gång (trodde inte att det var möjligt men det visade sig att det var det) Och jag kommerta smällen sen så what to do?
Ska sluta älta, min mamma säger att det är det värsta man kan göra och jag kan inte annat än hålla med henne.

Iallafalll! :> Om två dagar fyller jag år!!! Längtar som ett litet barn :] Så idag ska jag och erik städa och fixa inför morgondagen då hans föräldrar och syskon med barn kommer hit och sen på onsdag kommer min familj =)
Helt sjukt hur snabbt tiden går, känns som att det var igår jag kom hem från sthlm och fyllde 18 men det har verkligen gått ett helt år :o
Ska iallafall på skolan snart och sådär, ha en bra dag för det ska jag :)

Min erik är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0