tdrfynklmö,

blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Usch vilken hemskt tråkig dag och vilken hemskt tråkig kväll jag kommer ha.

Har gjort ingenting idag förutom att jag har varit på vårdcentralen i 1½ timme och tagit massa prover, ekg, blodprovet, hals, jag gud vet allt. Som tur var så är det inget fel med lillhjärtat mitt och inte lungprna heller utan farbror doktorn kom fram till att jag har en inflammation i revbenen? Jahaapp. Ingen träning på en vecka igen då. Är väl bara att tacka och ta emot, är ju inte så att jag blir förvånad.

Iallafall, just nu gör jag ingenting, tvättar lite. Ville så hemskt gärna få med mig någon och se hockeyn med men på något konstigt vis så är alla, observera ALLA mina kompisar upptagna med träning eller plugg ikväll. Kul! Och erik är med anton.

Fy vilket jävla mörker
. Hade döda för att få träna nu alltså, skulle kunna tillbringa säker 3h på korpen ikäll om jag bara hade haft chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0