arvidsjaur

I lördags tog jag och Erik vårat pick och pack och drog till deras stuga i a-jaur och som vi har haft det bra =) När vi kom hit for vi ut och fiskade, fick tyvärr inte mycket till fisk. På kvällen blev det mys med ost,kex,chips,dipp och ett glas rödvin- göööttt!!

Söndag när vi vaknade var det riktigt bra väder så vi drog in till stan och handlade lite sen for vi ut och fiskade, solade i båten och bara njöt av tillvaron :)På eftermiddan kom plupp och david. Då blev det grill, fisk, bärs, bastu och bara hur roligt som helst! :)

Igår när vi vaknade blev det stan igen och kolla lite fiskegrejer och handla lite mat, blev att vara ute i båten hela dagen och fiska. Vi har allihopa fått färg så nu jäklar känner man sig lite brun igen =) På kvällen blev det fiskning, öl och bastu igen :)

Idag har vi sovit läänge, jag vaknade kvart i tolv i ren panik och sprang upp. Upptäckte dock att vädret inte var som de andra två dagarna så nu när grabbarna ska ut och fiska ska jag stanna kvar i stugan och städa ihop. Ikväll blir det att fara hem och då ska jag vara med mina bästa tjejer =)

Har haft det HUR bra som helst och jag älskar Erkan hur mycket som helst. Puss på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0