bäst

Först och främst så har jag världens bästa kompisar!
Igår for vi på challenge och åt grillbuffé, drack vin, öl och hade det riktigt trevligt! Så mycket skratt och knäppa saker vi kan hitta på alltså :)

Nååja, just nu sitter jag i soffan och ska snart börja trampa till jobbet, är ganska trött faktiskt, jobbar till 16 sen måste jag vika all tvätt vi har här hemma :P Har även väldigt mycket träningsvärk i magen och mina biceps. Igår var jag duktig och var ute och sprang på morgonen och for på gymmet på dan och det var ett bra tag sen jag var där sist så det känns om man säger så :P Ska försöka ta mig dit idag igen och köra resten av kroppen =)

Nä. nu ska jag röra på flärret, heida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0