blä

Både jag och Erik har åkt dit- halsont! Inte alls bra. Det är dock han som har smittat mig, för det första så har han säkert ondare än mig (annars gnäller han som bara fan) och han fick ont tidigare. Båda kände av igår morse och igårkväll var det hemskt. Inatt harj ag knappt sovit då det fan itne går att svälja eller andas för nu börjar jag naturligtvis bli snuvig också.

Iallafall! Just nu sitter jag och ser på tv, jobbar bara 8-12 idag vilket är riktigt skönt så kan jag fara hem och vila se nom det blir värre, om det inte blir värre så ska jag sola! Tycker det är dumt att man sak bli sjuk nu, jag har inte riktigt tid och jag vill inte! Jag vill göra min tatuering och med en massa infektioner går det ju inte :( Hoppas verkligen det går bort sig och att jag får vara frisk!

Igår åt vi surströmming här hemma och det var så sjuukt gött! mmmmmmmh! Det är enda gången jag äter tills jag jävlat spricker :P haha

Nu ska jag fortsätta se lite tv och ta det lugnt tills jag ska till jobbet. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0