jaha

haha alltså, uttråkad är bara förnanmnet av vad jag är just nu. Gör verkligen ingenting! Alla kompisar jobbar och de som inte gör de är sjuka eller sover. KYYYYYYL!

Anywaaay, igår var det filmkväll hos tomme med allihopa. Lika roligt varje gång =) blev sedan att fara till plupp och se film med honom,th och ekke. VI såg snabba cash så nu vill jag inte fortsätta läsa boken. lite trist för jag tror att den är bättre än filmen. Nåja!

Ikväll vill jag uut men alla kompisar jobbar så verkar inte bli så :/ Får se om jag kanske hakar på erkan och dom men vet it om de är så poppis å följa själv tjej med13245killar :P så vi får se :)

Kasnke kan dra ihop en lugn ost,kex och vinkväll med mina fina kompisar, är dock svårt eftersom att dom aldrig blir lugna så ingen kommer vara på :P haha

ÄÄÄÄÄÄH nu sak jag sluta svamla och se lite mer tv:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0