nightttttt

ja, ikväll är det jobb igen. Eller inatt kanske man ska säga:P
Natten igår gick så bra alla är så lugna här så det är skönt :)

När jag kom hem imorse så sov jag typ två timmar och sedan vakna jag av att erik for omkring som ett annat jävla mähä i lägenheten, fick då veta att det var bra väder så jag följde med erik, anton, jocke, th, moa och bäx på hammenviken i ca tre timmar, riiiktigt skönt :) Jag och Ekke tog oss t.o.m ett dopp :)

har varit sjukt grinig idag på eftermiddan dock, har inte kunnat sova och jag förstår inte varför?! Började faktikst grina lite när erik frågade om jag var ledsen. HAHA fjolla är vad jag är ;D Nåja, det går bra hittills men då har jag ju å andra sidan 9timmar kvar:P Sitter och ser på "handen som gungar vaggan" och jag förstår inte varför jag gör det för jag är så jävulskt rädd men får väl se hur det slutar :D Blir nog att äta lite nudlar på en stund :) Håller på att tvätta och sådär också. Skönt när det är mkt att göra när man jobbar natt så man inte blir helt död och somnar :)

Nåja, imorogn ska jag sova utav bara faaaaaaan sen är det EN natt kvar tills jag ska tatuera mig!!

(är förövrigt bitter över att människor jag knappt umgås med ringer och säger att dom saknar mig på festerna... ? ja men jag vill ju vara där förffffffffannnnn!! ) hehe

nä hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0