riktigt trubbigt

JAG ÄR SÅ UTTRÅÅKAAAAD!!!!!!!!!

Trodde det skulle bli roligt och sådär att vara ledig i en vecka men icket! Har knappt gjort något då alla mina kompisar jobbar på dagarna och inte orkar göra något på kvällarna då de ska upp så tidigt dagen efter. Jag klagar inte, jag är likadan när jag jobbar.

I onsdags var det iallafall fest och det var riktigt skoj. Brudar hos Sabine med massa skratt och sedan badhusparken för att avsluta med utgång på 1906. Heeelvete vad folk det var! Kunde tro det var en lördag för det var så sjukt mycket folk!

Nåja, just nu gör jag ingenting. har tråkig nå jävulskt:P Funderar på om jag ska träna men har verkligen ingen motivation för det.. I helgen blir det att jobba natt fre,lör,sön- tråkigttttttttt men bra med pengar. Sedan måndag klockan 11.00 är det dags för tatuering och jag längtar så sjukt mycket =) Riktigt trist att jobbai helgen när vi ska ha lagfest och herrarna ska också vara med- riktigt trist att missa! Nåja :) Sånt är livet och kan ju vara bra att ta det lugnt någon helg eftersom det var ett bra tag sen :P hehe

Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0