sista

Nu sitter jag här på jobbet igen, eller nä jag ligger faktikst :P Kikar lite på tv och läser snabba cash, har nyss börjat med den och den verkar braa. Har inte sett filmen:P
Känns grymt skönt att det är sista natten nu! fyyfan. Och snaaart får jag min tatuering och jag längtar tills den är gjord :D

Idag har jag sovit till ca: 15.00 och drog då upp erik som var bakis ochtvingade med honom till öjebyn där vi låg ute i någon timme. Riiktigt skönt :) Sen blev det maxmat och fara till jobbet :P

Ekke och hans två vapendragare (anton och jocke) har farit till ekkes stuga för att fiska och fixa med elen i den nya sovstugan så jag är själv tills på tisdag =) Ta det inte fel nu, inge kul att ekke är borta men ibland behöver man ensam tid och tid ifrån varandra för att få sakna någon =)  Kommer nog inte tycka det är lika roligt imorognkväll när jag ska sova dock men det kommer nog gå finfint =) har jag massor med tid att spendera med mina kompisar eftersom jag hatar att vara själv:P kanske till och med sover i lillpite hos moffe imorogn eftersom det var mer än ett år sedan:P

NUUUUUU ska jag fortsätta läsa och se om Erik har tänkt ringa mig något innan dom lägger sig =) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0