wää

Hej!
Just nu gör jag verkligen ingenting och det är skööönt! Har jobbat hela helgen inte sovit alls och n uhar jag äntligen fått sova ut. Blir jobb 16-21 sen direkt till bio3an och se eclipse med mina brudar :)

Helgen har i övrigt varit bra förutom lite små detaljer som händer alltför ofta. Tur att man kan lösa saker genom att prata bara :)
Inatt var nog erik gulligare än han någonsin varit med mig, vaknar kring 4 av att jag får en puss på munnen, när jag sover?! Kan inte ha varit så freeesh haha! Men han har legat och hållt om mig hela natten =) mitt hjärta

anywaaaaaaaay sov till typ halv 11 vilket var väldigt skönt och det behövdes! Nu ska jag nog klä på mig lite, sitter i morgonrock^^ Städa och sedan göra mig klar för jobb och bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0