bal

Oh så fina alla mina vänner var, helt otroligt =)
Men det finns ingen som sprider lika mycker glädje som Linnea Sundström. Hon sken som en sol med sin rosa klänning, bruna kropp och med sin Johannes bredvid sig, åh blev så himla glad av att se dom två tillsammans=) (han bor i umeå så dom träffas väldigt sällan)


Just nu ligger jag i soffan och ser tv, ikväll har jag varit med min bästis Malin Larsson (Faktikst hela dagen sen jag fick tid att träffa kvinnan) Annika var även hemma och gjorde sig klar för balen. Hon och Jesse är verkligen perfekta paret när det gälller tillställningar som bal osv, hur fina som helst :)

Imorgon ska jag bara på skolan och göra ett lätt svenska prov. Bara för att jag skrev sådär så kommer jag säkert få ig typ :P Sen har vi brännbollsturnerning men jag vettefåglarna om jag ids alltså, våran klass är ändå sämst i sport :P
Och jag säger då det, nästa år när JAG SKA gå på balen (med eller utan erik) Så ska jag ha rosa klänning och jag vet precis hur jag vill att den ska se ut, får hoppas att man kan finna en. Är ju ändå bara ett år kvar så ;) haha!

Nej nu ska jag sluta svamla och läsa igenom svenskahäftet en gång till och sedan sova för nu är jag verkligen trött.



Kommentarer
Postat av: Ls

Tack gumman!!! :) dina ord värmer alltid <3

2010-06-10 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0