ensam tid

Var så hemskt nära på att fara iväg och parta alltså. Men nä kände mer för att sitta hemma i mina mjukiskläder dricka te och bara ta det lugnt en stund medans erik är hos koffa med grabbarna :)

Maten var som alltid helt underbar hos Eriks föräldrar, idag bjöds det på tacopaj som Ulla-stina så fint tillagat, får alltid en massa tillbehör också- riktigt gott!
Vi har även varit förbi jysk en sväng och köpt utemöbler och för en stund sen monterat ihop bordet och hett en fin blomma på =)

Nu ska jag fortsätta mitt mys med att se på tv och kanske läsa någon bok. ha det!

 

Favoritmjukis stass och temugg (och ja min mage är uppsvullen, är den bästa veckan i månaden ;) nat...



Och såhär fint blev det på balkongen Nu ska bara min käre karl lägga trall då han får tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0