fotboll

Sååja, nu har jag kommit hem från jobbet för en stund sedan och ätit lite lunch. Har gått bra, som alla andra dagar , trivs så sjukt bra med personalen. Finns inget ont i någon =)

Iallafaaaaall så väntar jag på att fotbollen ska börja, sedan ska jag till vårdcentralen och träffa en sjukt bitter distriktskterska och få deligation. Alltså det finns inte ord hur ävla sur hon var, så hemskt :P
Efter det blir det snabbt hem och göra någon snabbmat och sedan fara på match i lulee.
Sen när jagkommer hem får jag se vad som händer :)

Vad helgen annars har att erbjuda vet jag inte riktigt, fest imorogn iallafall får se vart det blir, kommer nog bli skoj iallafall :)
Nu ska jag fortsätta se tv och slappa inann det är dags att börja ladda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0