jaha

Åh, har jättesvårt att sova och jag behöver verkligen all sömn jag kan få när jag måste vara vaken hela natten!
Har sovit kanske en timme men det lär inte hjälpa mig.

Iallafall, lyfttekniken gick jättebra var inge nytt eller någonting så känns lite onödigt men är väl alltid bra att öva =) Sedan for jag hem och städade hela lägenheten, såg holland-danmark också där Holland naturligtvis vann ;D
Somnade en stund och när Erik kom hem så vaknade jag för första gången inte och maten var klar när han kom och väckte mig =)

Nu har ekke åkt iväg och ska hjälpa öhlund att flytta så får väl se om jag hinner träffa honom något mer idag. Meeeeeeen nu ska jag se tv och försöka vila lite mer- puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0