morrnn

Hör och häpna- idag ska jag på skolan! Har tillbringat riktigt lite tid där dom senaste veckorna men det blir lätt så då man är sjuk var och varannan dag.

Febern har lagt sig över natten vilket är det skönaste av allt, nu är jag bara snorig och kämpar med halsen. Går ändå bara till 11 idag så när jag kommer hem är det ju bara vila om jag känner mig sliten :)

Idag har vi match, jag är så jävla dum om jag är med och spelar men jag känner mig så fruktansvärt taskig för vi har så sjukt lite folk. Vad fasen ska jag göra? SPelar jag idag då kommer jag seriöst vara sjuk HELA sommaren och hur kul är det? Måste ringa mamma och fråga, nog för att jag har svaret ganska klart. Nåja. Tror jag ska ta mitt förnuft till fånga för en gångs skull. Spelar jag idag kommer jag missa typ alla matcher i sommar så kanske är lika att missa en nu? Men det värsta är att alla tränare har ringt ohc jag har sagt KANSKE jag vet inte, sen har dom ändå skrivit upp mig på startelvan? Tjaaa, ja vet it...

Nu ska jag däremot dricka upp mitt te och klä på mig sen rulla till skolan :P Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0