onsdag

Japp, nu är det onsdag. Undra om man ska festa ikväll? kan inte bestämma mig ,alla har ju klassfester och sådär men någon enstaka liten kompis borde man väl kunna hitta?

Idag har jag iallafall varit på skolan en snabbis och pratat med Maria, sen cykla jag till Malle och gick in i deras hus och väckte henne ;D Vi satte oss ute på deras balkong och satt där och prata i någon timme :) Sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen, kom hem för en stund sen och har dushat å diskat. Ska nog snart sminka mig lite så man ser ut som folk :) Blir middag hos Eriks föräldrar och det är alltid gott så jag längtar faktikst, är hungrig som fasen:P

Nåååååja, är ltie uttråkad nu och Erik är typ den tråkigaste människan på jorden menmen. heida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0