partheeey

Nej inte så värst mycket. Ser film med ekke nu men är så less och så trött så ska nog gå och lägga mig snart =)
Är som en jävla gamling, vill sova jämt. Vaknar tidigt och tar en pn samt sover tidigt :P Nog för att klockan snart är elva så det är väl inte såå konstigt att jag är trött.

Idag har jag iallfal ltagit det lugnt, städat hela lägenheten, varit ute och sprungit och sett tv med karln =) Imorgon blir det att agera lekledare när ettorna har vandring på skolan och sedan se balen =) Ska bli riktigt kul och se alla kompisarna som kommer vara så fiina :)
Ska även försöka dra ihop mitt kära tjejgäng som inte är 91or och springer på balen och göra något för nu längtar jag alldeles för mkt och vi har sjukt mkt att ta igen!

Nä, ska lägga undan datorn nu och se klart filmen sen krypa ner till kojs i en varm famn:) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0