pedant

Jag har blivit sjukt pedantisk faktikst om jag får säga det själv. (trodde detta skulle vara omöjligt med tanke på att jag aldrig har städat förr i hela mitt liv)
Men nu har jag startat, har redan dammsugit och dammtorkat två ggr i veckan, har t.o.m tagit hela toaletten, skurat och alltihopa (dock äckligt)

Iallafall, känner mig duktig och det är betydligt roligare att ha det städat och fint hemma än smusigt och grejer överallt :)
Helt sjukt att jag har bott här med Erik i 8månader! Tiden bara flyger iväg och det känns riktigt bra :)

Nåja, till något annat :) Har precis kokat mig en kaffekopp och sitter i soffan och kikar på lite vänner, ska snart sätta igång med maten. Idag blir det pannkaka och den ska stå på bordet då min karl kommer hejm från sitt arbete så är nog bara att sätta igång nu med tanke på att den ska vara i en stund. Ni får ha det så bra :) puss!



Hemmafru? njaa lite extremt kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0