shopping

Jo förresten, jag har shoppat lite nu på senare tid, är ju sämst på att visa så ska visa de jag ahr hittat på itnernet iallfall =)






Dessa snygga underkläder från Lindex, sjukt snygga! Sedan har jag även köpt en annan vit bh också, är en bustier =)

Har även köpt en svart kort "skinnkavaj" som jag inte hittade någon bild på, riktigt snygg om ni frågar mig =)

Och så även skorna som jag beställde från Nelly, dom beiga, finns något inlägg ner och ka nlova att dom är RIKTIGT snygga och jag blir sjukt lång :P
Har även köpt ett par andra skor, svarta gladiatorsandaler från Hm med "nitar" på, snygga dom med =)

hmm, har köpt mer mne kommer inte på nå nu, smink iallafall och nå linnen. är nöjd :D ha en bra dag, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0