sista!

Sista skolveckan nu, FÖRBANNAT SÅ JÄVLA SKÖNT!
Har nyss kommit hem från skolan. Har haft bollspel och gjort matteprov.. Hoppas att vi inte har någon samhälls sen i eftermiddag för om vi inte har det så har jag slutat för idag =)

Dock så börjar jag ju jobba om precis en vecka så får inte så mycket ledigt, jobbar till 20augusti så jobbar hela sommare, dock bara bra :) Sen blir det en utlandsresa och ingen längtar mer än jag, håller på att bli tokig!

Idag kommer även min bästa Malin hem och jag längtar så jag snart spricker! Trodde ändå de skulle vara helt okejför under veckorna har vi svårt att hinna vara med varandra men det finns alltid en telefonsamtal med i dagen och kanske en liten visit och nu har jag varken prata eller sett kvinnan så är boring! Har iallafall smsat me henne :>

Nåja, snart kommer erik hem på lunch, mitt hjärta =) Känner mig väldigt kärleksfull idag, haha :D Nää nu ska ja sluta jiddra, ska nog sätta igång och städa upp i våran stökiga lägenhet nu som ser förjävlig ut, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0