SOMMARLOV

Blä! Sträckte mig gode rejält det första jag gjorde på träningen, not good! Har nämligen fått ett samtal för någon dag sedan om att provträna innebandy med Boden på söndag (de spelar i division 1) och nu sträcker jag mig :( Hoppas verkligen att det inte håller i sig och att det blir bättre redan imorgon för jag vill verkligen!
Dock så är ju inte oddsen på min sida då jag inte spelat innebandy på ett år och inte har någon som helst bollteknik eller kondition..fan, jag vill så gärna!

Nåja, nog om det.
Just nu sitter jag i soffan och ser på Parenthood och måste faktikst säga att det är lite småroligt. Tänkte hänga med Empa ikväll men vill först vila ljumsken lite så jag it drar upp det direkt, dunkar i det just nu..

Idag har jag varit på skolan för sista gången innan hösten! Vi fikade och hade det trevligt med klassen. Sjukt skönt med sommarlov, dock så börjar jobbet på måndag och jag jobbar tills 20augusti så blir inte så mycket till lov. menmen vad gör man inte? :)
har hängt med mina kära vänner sedan, nina,malle och sofie =) Vi solade lite och färgade hår, himla trevligt :)

Imorogn blir det att kolla då alla kära vänner tar studenten och fara på studentfika hos kusin Linnea och sedan studentfika hos Ankan, tror morgondagen kommer bli en riiiktigt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0