sugen

ooh, jag är så sjukt sugen på något men vet inte riktigt vad! Pumpakärnor, kräftor, surströmming, chips, godis- tjaa skulle kunna äta lite vad som helst just nu :P hehe

Iallafall så kom jag hem från match för en stund sen, vi vann med 4-1 och det var riktigt skönt, nu är vi på gång igen!
Sitter i soffan i mjukiskläder, är fortfarande trött efter nattens arbete så orkar inte fara iväg någonstans. Tror det blir att se klart fotbollen. Men en fråga, vad har HÄNT med fotbollsvm?! inget lag presterar ju, förutom tyskland då, och dom hejjar jag inte ens på! Nåja, förhoppningsvis så blir det bättre. Tråkigt att jag inte har nå rött vin hemma, det skulle sitta fint med ett glas nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0