surströmming

Oj vilken bra dag jag ahr haft hittills =)

För det första så vaknade jag tio i elva! Vad har hänt?! På helgerna kan jag inte sova längre än 9 och samma med vintern. På sommaren då man vill vakna tidigt så vaknar jag sent?! NÅJA
Jag drog till ankröv och mötte upp ls,sofie och henne. Vi la oss ute på altanen låg och solade en stund, hade det trevligt =)
For senare till mamma och lurade med henne på cirkus sale för att få kläder, och det fick jag. Tre nya plagg kom jag hem med, en kjol, en kort svart t-shirt och en vit t-shirt/ linne- hur nöjd som helst! Mamma köpte även en t-shirt till erkan så han blev också glad :) Fick veta att dom får in varor varje vecka så blir j uett trevligt att möta upp mamma där varje vecka och få kläder ;) haha Billgit som tusan är det 100kr för 4 plagg (!)

Sen till det bästa, vi for tillbaka hem till mamma och Erik mötte upp oss vilket också lillebror och Ronny gjorde och där bjöds det på surströmming! Det är så jäkla gott! :)

Nu har jag nyss tagit mig en dusch och mannen i huset har lämnat mig för kvällen, själv ska jag sanrt på södra hamn med min bästa tjejer och mysa =)

Imorogn blir det jobb 7-12 och sedan chilla inför matchen som är klockan 19 :)



Glad tjej lördagkväll med en kall i handen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0